با توجه به گزارش های اخیر از Infusionsoft تصمیم گیری خرید محصولات ساخته شده توسط مشاغل کوچک تحت تأثیر نگرش ها و باورهای برخواسته از عوامل دموگرافیک مانند صنعت، درآمد، و سال کاری می باشد.
این
تحقیق براساس یک نظرسنجی در سراسر کشور از نزدیک به 1200 بیزنس کوچک با 25
یا کمتر کارمند و درآمد بیش از 100،000 دلار انجام شد، که چهار نوع متمایز
از خریداران محصولات مشاغل کوچک را نشان داد: کوشا یا ستیزه جو، معتادان
(معتاد به خرید)، ماکسیمایزر، حامیان. هر گروه بر اساس نگرش ها و باورهای
مشابه تقسیم شدند، تقریباً حدود یک چهارم از تمام خریداران را تشکیل دادند.
در زیر، بینش کلیدی و داده های هر بخش توسط این تحقیق شناسایی شد.
ادامه مقاله چهار نوع از خریداران تکنولوژی یا محصولات کسب و کار کوچک