سامانه آگهی استخدام 9091 | استخدام

وبلاگ رسمی سامانه آگهی استخدام 9091

سامانه آگهی استخدام 9091 | استخدام

وبلاگ رسمی سامانه آگهی استخدام 9091

علی رهبری: در ۸۰ سالِ گذشته دنبال بی‌کارترین، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین رهبر ارکستر بوده‌اند

«علی رهبری» -رهبر و مدیر هنری سابق ارکسترهای سمفونیک در شهرهای بروکسل، پراگ، مالاگا، زاگرب و  تهران- که خردادماه سالِ جاری کنسرت اختتامیه‌‌ی ارکستر سمفونیک دولتی استانبول را رهبری کرده بود، دوازدهم مهرماه برای اجرای کنسرت افتتاحیه‌ی  فصل هنری جدید با ارکستر دولتی استانبول روی صحنه می‌رود. این رهبر ارکستر که در کشور ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است و اغلب ارکسترهای مهم ترکیه را رهبری کرده است، در این گفت‌وگو از ارکسترهای سمفونیک ترکیه، به‌خصوص از ارکستر سمفونیک استانبول صحبت می‌کند.  

آقای رهبری ، شما در ترکیه ارکسترهای مختلفی را رهبری کرده‌اید؛ اما به‌نظر می‌رسد که  با ارکسترسمفونیک استانبول بیش از هر ارکستر دیگری کار کرده‌اید.بله! نه تنها بیش از هر ارکستردیگری در ترکیه، بلکه بیش از هر ارکستر دیگری در جهان. من 12 سال مسوول ارکستر فیلارمونیک بروکسل بودم و 39 سال این ارکستر را رهبری کردم؛ اما در استانبول به مدت 14 سال اکثر کنسرت‌ها را رهبری کردم و به‌این ترتیب مجموع کنسرت‌هایی که در این شهر رهبری کردم، بیش از هر ارکسترِ دیگری بوده است.

برای خواندن ادامه خبر کلیک نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.